Comenzi & Livrare
-
- Momentan livrăm doar pe teritoriul României, prin intermediul Sameday Courier.
-
- Livrăm de la sediul nostru din București, Sector 2, Bd Dimitrie Pompeiu, nr 8.
-
- Ramburs la curier – doar numerar/cash
- Online, cu cardul, prin Netopia
- Ramburs la easybox – doar cu cardul
-
- Toate comenzile plasate înainte de ora 14:00 de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale) vor fi expediate în aceeași zi! Orice comenzi plasate după ora 15:00, vineri, vor fi expediate luni.
- Iți vom expedia comanda utilizând serviciile SameDay, atât prin curier, cât si la Easybox (aceste opțiuni pot fi selectate la finalizarea comenzii).
- Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare în toată țara, insă uneori pot apărea întârzieri datorate curierului.
- Pentru localitățile cu KM suplimentari te rugăm să ne contactezi mai întâi, astfel încât să te putem informa cu privire la costurile suplimentare de expediere.
-
- Daca ai ales să-ți faci cont, poți consulta pagina Urmărire comenzi, pentru a-ți urmări comanda. Odată ce comanda ta este expediată, vei primi e-mail și SMS care conțin un număr de comanda și un link pentru a urmări progresul livrării tale cu SameDay.
- Daca nu ai cont și/sau nu ai primit SMS la finalizarea procesării comenzii, te rugăm să ne contactezi pe Whatsapp sau Email, iar noi îți vom furniza link-ul de tracking.
-
- Dacă trebuie să anulezi sau să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil.
- Dacă comanda ta nu a fost încă expediată, îți putem modifica sau anula comanda imediat. Dacă doresti să modifici sau să anulezi comanda după ce a fost expediată, va trebui să așteptăm până când va fi livrată pentru a aranja returul.
-
- Pentru ridicare personală, plata se face exclusiv online, cu cardul, deoarece nu lucram cu POS sau bani cash.
- Te rugăm să ne contactezi mai întâi pentru a stabili o zi și o ora când te putem primi.
Retururi și schimburi
-
- Poți returna un bun în termen de 30 zile de la data primirii coletului, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, nepurtat, fără pete sau rupturi, inclusiv cu accesorii și pe cât posibil cu eticheta încă atașată.
- Poți lăsa produsul la cel mai apropiat Easybox - https://return.sameday.ro/joolar
- Banii vor fi returnați în contul tău bancar în decurs de 5 zile lucrătoare.
- Pentru aceasta este necesar să ne comunici un IBAN si titularul contului prin email sau SMS la nr. de mai sus.
- Taxa pentru retur prin curier este de 19 lei. Retururile sunt gratuite doar atunci când ai primit un produs defect sau comanda este greșită.
Taxa de transport pentru livrarea inițială a comenzii nu se returnează, decât dacă ai primit un produs defect sau comanda este greșită.
-
În prezent, sistemul nostru de returnări nu permite schimburi. Dacă dorești să schimbi articolul, te rugăm să faci o comandă nouă cu articolul dorit și îți vom rambursa comanda inițială odată ce aceasta ajunge la noi. Acest lucru te va asigura, de asemenea, că vei primi articolul dorit cât mai repede posibil.
-
- Dacă ai primit articolul greșit sau a sosit deteriorat, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil și îți vom corecta comanda imediat.
Diverse
-
- Absolut! Sediul nostru este un depozit, nu un magazin convențional, dar ești mai mult decât binevenit să vizitezi, să vezi gama noastră de produse și să o încerci. Te rugăm să ne contactezi din timp pentru a te asigura că suntem disponibili.
-
- Momentan nu căutăm să sponsorizăm alte evenimente sau influenceri. Am stabilit o relație strânsă cu rețeaua noastră existentă de firme, evenimente și organizații sponsorizate și dorim să ne asigurăm că putem continua să-i sprijinim în orice mod putem.
-
- Da, suntem prezenți pe 2Performant.com. Acolo găsești bannere, feed-uri și promoțiile noastre. Nu ezita sa ne promovezi, avem comisioane foarte atractive ;)
-
- Dacă ai achitat o comandă prin ramburs, te rugăm să te adresezi curierului Sameday pentru a obține o chitanță.